| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Hoe kom je snel van je vriendin af Geplaatst: ma jan 25, 2010 12:05 am |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Hoe kom je snel van je vriendin af Geplaatst: ma jan 25, 2010 8:21 am |
|
|
|
Of die was niet zo slim of die wilde echt van zijn vriendin af...
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Hoe kom je snel van je vriendin af Geplaatst: ma jan 25, 2010 8:27 am |
|
 |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Slim was het zeker niet te noemen... Als iemand zichzelf wil doodrijden, prima maar zet van te voren je passagier even netjes af en doe het dan pas...
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Hoe kom je snel van je vriendin af Geplaatst: ma jan 25, 2010 8:28 am |
|
|
|
Dat bedoel ik. Je kunt er sowieso al van op aan dat het mis gaat. Dus begrijp uberhaupt niet dat je zoiets doet. Maar laat staan met een passagier achterop!
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Hoe kom je snel van je vriendin af Geplaatst: ma jan 25, 2010 8:35 am |
|
 |
 |
|
|
Nu kan ik mijn antipathie tegen motorrijders toch niet onder stoelen of banken schuiven. Veel motorrijders rijden levensgevaarlijk, sommige motors maken een herrie dat horen en zien mij vergaat (echt ik ben zoooo gevoelig aan mijn oren). Ik vraag me ook echt af hoe die motoren door de keuring komen....
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Hoe kom je snel van je vriendin af Geplaatst: ma jan 25, 2010 7:14 pm |
|
|
|
Mja het motorrijden trekt mij ook helemaal niet. Ze rijden vaak ook erg gevaarliljk etc. En alles bij elkaar, om een beetje bij die motormuizen te horen, kost je toch klauwenvol met geld. Een goede helm, goed pak, mooie motor etc.
|
|
 |
|
 |
|