| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: wo okt 14, 2009 9:18 am |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8670 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Wat voor leerling was of ben jij ?
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: wo okt 14, 2009 9:22 am |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6764 Woonplaats: Limburg
|
ik was een leerling die wel altijd op school was, en die het heel gezellig vond op school, althans, met de klasgenootjes . huiswerk had ik echt een hekel aan, ik maakte het eigenlijk nooit, met de doodsimpele reden dat ik gewoon vergat in mijn agenda te kijken of ik wel huiswerk had! mits ik het opgegegeven werk noteerde in mijn agenda ! ik heb dus echt mijn diploma gehaald met 4 jaar lang niks doen  ( in de hemel is dit forum niet te lezen toch? en anders, excuses aan mijn vader en moeder)
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: wo okt 14, 2009 11:11 pm |
|
|
|
mja ze vinden mij dit jaar een voorbeeldige leerling, hoor ik van alle kanten en ben zelfs de lieveling van mijn mentrix, wat erg knap is, want ze is nogal hatelijk..
|
|
 |
|
 |
|
Eva21
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: do okt 15, 2009 6:26 pm |
|
|
ik was een leerling waar ze nooit last van hadden kwam nooit op school dus ik was een model leerling 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: do okt 15, 2009 8:44 pm |
|
|
|
ik haal dit jaar (tot nu toe) hoge cijfers, ik kom nooit te laat, gedraag me tijdens de les. volgens mij hebben ze over mij niets te klagen..
|
|
 |
|
 |
|
Danielle
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: do nov 05, 2009 4:54 pm |
|
|
|
Ik was denk ik een gewone leerling de 1e 4 jaar (ik heb 5 jaar gedaan over de mavo). Alleen het laatste jaar had ik zoiets van: bekijk het maar lekker en dat konden mijn docenten duidelijk merken :')
|
|
 |
|
 |
|
R.achelle
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: za nov 14, 2009 2:01 pm |
|
|
Ik weet het niet zo goed ik doe wel mijn best en ik wil wel hoge cijfers halen, maar soms dan kan ik mij niet concentreren en dan vind ik het allemaal een beetje moeilijk. En het is erg druk en groot en dat vind ik soms een beetje eng. Maar ik zit in de brugklas ik weet nog niet zo goed helemaal hoe je soms moet doen op de middelbare school. Want als ik bijvoorbeeld al mijn boeken enzo mee neem (want dat moet toch), dan lachen andere me soms uit omdat ze zeggen ik dan een nerd ben. Maar ik doe mijn best dat wel.
_________________ Ik wou soms dat ik vliegen kon Over de zeeën op naar de zon Een stipje aan de horizon
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: za nov 14, 2009 2:27 pm |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8670 Woonplaats: Absurdistan
|
|
de mensen die nu zeggen dat je een nerd bent, kunnen zelf niet beter en gaan uit frustratie anderen die wel goed zijn afzeiken.
Niets van aantrekken en gewoon je eigen plan trekken want over een paar jaar heb je niets meer met die mensen te maken maar zijn je goede cijfers en diploma van belang voor een vervolg opleiding en een baan met een goed salaris.
Volg je eigen weg en durf maling te hebben aan mensen die je proberen te remmen. Als je beter kan, doe het dan!
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
ritchiano
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: zo jan 24, 2010 2:00 pm |
|
|
Ik was een leerling die dagelijks zijn lessen leert, tja dat heb ik snel afgeleerd na het middelbaar. Nu heb ik andere methoden ontwikkelt met veel meer vrijetijd tijdens het schooljaar maar ook veel meer druk tijdens de examens Verder wil ik nog zeggen: Experience is only learned in the school of life En altijd je lessen leren ! Voor Rachelle: Het middelbaar is volgens mij de periode waar je je weg zoekt in je toekomstig leven, hoe je zal worden enzo. Je moet dus je eigen weg zoeken, niet die van andere voorgaande hersenloos overnemen 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: vr maart 05, 2010 7:55 am |
|
|
|
De laatste tijd hebben leraren een beetje hun buik van mij vol. Ik ben soms wat te opstandig ofz. Maar dan zeggen ze even later, ach we kunnen niet boos op haar zijn, ze is de beste leerling die we hebben op de havo. (nouja, zulke goede cijfers haal ik nu ook weer niet)
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Wat voor leerling was of ben jij ? Geplaatst: vr maart 19, 2010 12:31 pm |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6764 Woonplaats: Limburg
|
|
 |
|
 |
|