| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Ik word echt oud Geplaatst: wo dec 09, 2009 2:08 am |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8670 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Enkele mooie voorbeelden hiervan zijn:
Ik heb de tijd nog meegemaakt dat nieuws op teletekst hot was Ik heb de tijd nog meegemaakt dat je een cassettebandje in een datarecorder moest doen, daarna moest je 15 minuten wachten voordat 64K was geladen in het geheugen en je eindelijk een spel kon spelen. Ik heb de tijd nog meegemaakt dat mensen thuis een zwart/wit televisie hadden Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Pacman uitkwam Ik heb de tijd nog meegemaakt dat mensen in een lelijke eend reden Ik heb de tijd nog meegemaakt dat Freddy Mercury, Nico Haak en Theo Coomen nog leefde. Ik draaide vroeger zwarte vinyl schijven op platenspeler Ik zeg erg vaak "vroegah..."
Wat voor feiten kun jij opgeven als bewijs dat je een verleden hebt ?
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Eva21
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: zo dec 13, 2009 9:01 pm |
|
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: zo dec 13, 2009 9:21 pm |
|
 |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8670 Woonplaats: Absurdistan
|
Ja eva, ik heb meegemaakt dat Nederland 3 er kwam 
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: wo jan 20, 2010 11:31 pm |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6764 Woonplaats: Limburg
|
als je zegt, ik ben van de vorige eeuw........ dan klink je echt oud 
|
|
 |
|
 |
|
Eva21
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: zo jan 24, 2010 5:04 pm |
|
|
|
ach weet je ik vind alle leeftijden wel wat hebben hoor en datwij vroeg kinderen hadden is nu wel lekker want ik kan herlijk genieten van mijn kinderen en kleinkinderen dus nee ik vind dat ieder leeftijd zijn charmes heb en voel me degelijk niet oud
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: zo jan 24, 2010 8:01 pm |
|
|
|
Ja Anne, dan voel ik me ook ineens heel oud worden! Maar ik ben nog jong en daar ga ik van genieten.
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: ma apr 12, 2010 9:47 am |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6764 Woonplaats: Limburg
|
|
wat ik het fraaie vind... toen ik zelf tiener was, en bijv. overleed er iemand van in de 50, zeiden ze thuis altijd, jee, veel te jong dacht ik bij mezelf, jee dat is al best oud nu ik zelf zo tegen de 50 aanwandel denk ik dus idd als ik zulke berichten hoor, jee dat is veel te jong
je verlegt de grenzen van het begrip "oud" naarmate jezelf ouder word
|
|
 |
|
 |
|
Morpheus
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: ma apr 12, 2010 10:24 am |
|
|
|
ik word volgende week 36. ik voel mezelf niet oud, maar de meting van "ouder worden" pas ik wel toe. zoals Bambam bovenin noemde, je computerspelletjes d.m.v een cassettebandje laden, ik herinner me ook dat onze huistelefoon een draaiwieltje had en je hoorde de tiktiktik als het nummer werd gedraaid. tevens was Kylie Minogue nog een bloeiende tiener en ik had posters van Belinda Carlisle op het plaffond (niet nadenken). als ik toen stout was moest ik naar mijn eigen kamer gaan. contact met de buitenwereld had ik ook via een "CB Radio 27 megahertz" .. noemen jullie dat een "bakkie" soms?
_________________ Chatjes natuurlijk, waar anders!!
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: ma apr 12, 2010 7:34 pm |
|
 |
 |
|
|
27 MC is inderdaad 'een bakkie'
|
|
 |
|
 |
|
Morpheus
|
Berichttitel: Re: Ik word echt oud Geplaatst: ma apr 12, 2010 10:34 pm |
|
|
oke dan dus het ontmoetingsplek op 27 MC dat vroeger "Channel 19" heette, is tegenwoordig bekend als "Chatjes Vampiergrot" 
_________________ Chatjes natuurlijk, waar anders!!
|
|
 |
|
 |
|