| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: di maart 09, 2010 12:07 pm |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
Van de drie, mag je er maar twee kiezen ... Wat wordt jouw keuze ? 
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Famous
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: di maart 09, 2010 5:29 pm |
|
|
Aantrekkelijk & Emotioneel stabiel.. maar waarvoor is dit eigenlijk? 
_________________ don't tOuch me B-ii-tch ; I'm FAMOUS
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: di maart 09, 2010 10:46 pm |
|
|
|
Emotioneel stabiel en intelligent.
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: di maart 09, 2010 11:55 pm |
|
 |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Zelf zou ik ook zeggen Emotioneel stabiel en intelligent... . Ik ben geen vrouw, misschien had ik dan anders besloten maar ik ben graag emotioneel stabiel, want als je steeds uit balans bent (op welk gebied dan ook), dan voel je jezelf rot....
Intelligentie heb je nodig om te overleven in deze keiharde maatschappij...
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: wo maart 10, 2010 8:35 am |
|
|
|
Ik ben wel een vrouw, maar ik hoef niet aantrekkelijk te zijn. Het zou wel een fijne bijkomstigheid zijn, maar ik vind emotioneel stabiel en intelligent belangrijkere factoren. Daar kom je namelijk verder mee.
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: wo maart 10, 2010 9:45 am |
|
 |
 |
|
Er zijn vrouwen die met een mooi lichaam verder zijn gekomen, dan wij ooit komen 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: wo maart 10, 2010 9:03 pm |
|
|
|
Ja maar ik denk niet dat ik dan zo trots op mezelf zou kunnen zijn.
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: wo maart 10, 2010 10:56 pm |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6759 Woonplaats: Limburg
|
|
omdat?
als fotomodel mag je best trots op jezelf zijn
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: do maart 11, 2010 12:54 am |
|
 |
 |
|
|
Er zijn prachtige fotomodellen en actrices, en sommige hebben het echt met hun vaardigheden verdiend zoals Helen Hunt maar bijvoorbeeld een Pamela Anderson, die had maar twee talenten en acteren viel daar niet onder.
Toch hadden beide dames een salaris met zes nullen per jaar. * Helen Hunt speelde in de tv show 'mad about you' waar ze niets meer aan vond, ze wilde er echt mee stoppen en toen de zender haar een contract aanbod, stelde ze als eis dat ze vele miljoenen ging verdienen...
Er werd overleg gepleegd met de zender en ze kreeg die miljoenen... de reden: ze wilde haar echt niet kwijt omdat ze zo'n goede actrice was en de kijkcijfers zo hoog waren.
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Je mag er maar twee kiezen Geplaatst: do maart 11, 2010 8:41 am |
|
|
|
Ja maar ik ben niet op de wereld gezet om mooi te zijn. Als ik alleen maar mooi zou zijn, voel ik me nou niet echt nuttig. Ieder mens kan andere richtlijnen/doelen in zijn leven hebben. En mijn richtlijn is nou niet bepaald, jippie ik word fotomodel. Nee ik ben liever intelligent en emotioneel stabiel, zodat ik een normaal leven zou kunnen leven. Maar iedereen kan daarin verschillen natuurlijk. Wat ik een normaal leven vind, vind een ander misschien wel een heel saai leven of juist geen normaal leven.
|
|
 |
|
 |
|