| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: di aug 11, 2009 7:03 pm |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Het cliché Overflakkee is toch wel nadat het uit is met iemand te zeggen "Ja maar wij blijven wel vrienden".
Is het mogelijk om vrienden met je ex te blijven en wat voor band heb jij dan nu nog met jouw ex ?
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: di aug 11, 2009 7:31 pm |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6759 Woonplaats: Limburg
|
|
in mijn geval onmogelijk om vrienden met hem te blijven!!!! geen haar op mijn hoofd om iemand die zo van leugens en bedrog in mekaar zit, als vriend te willen houden !!!!
heb dus geen band meer met hem.........als je het een band wilt noemen dan, een zeer vijandelijke band
|
|
 |
|
 |
|
Eva21
|
Berichttitel: Re: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: do aug 13, 2009 9:04 pm |
|
|
|
ik zelf hoop het wel omdat wij alle twee kinderen met elkaar hebben en dat is het belangrijkste en dat we dAT ook zonder ruzie kunnen oplossen maar ik ben er niet bang voor want hij is en blijf lief maar enkelt geen geveolens meer voor hem
|
|
 |
|
 |
|
olifantje
|
Berichttitel: Re: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: do aug 13, 2009 10:51 pm |
|
|
|
ike kan het wel heb het al een aantal keer gehad maarja dan waren dat ook goede vrienden voor dat ike er mee kreeg
|
|
 |
|
 |
|
Danielle
|
Berichttitel: Re: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: di feb 02, 2010 3:40 am |
|
|
|
Ik denk dat het alleen mogelijk is als je allebei inziet dat het als 'lovers' niet werkt en elkaar een fijn leven gunt.
En in mijn geval kon ik met geen enkele ex vrienden blijven. Of ze smeekten of ik het toch misschien nog wilde proberen? Of ze gingen vreemd en vielen me lastig.
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: di feb 02, 2010 7:49 am |
|
|
|
Mja.. ik denk wel dat het mogelijk is. Maar niet dat het uit is, je de volgende dag gelijk bij hem op de thee gaat als vriend. Mijn ex en ik zijn uit elkaar gegaan en we zeiden toen.. we houden nog wel contact en kijken hoe dat verloopt. Niet van te voren beloven dat je vrienden blijft, want dat werkt niet altijd.
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Vrienden blijven als de relatie over is Geplaatst: vr maart 05, 2010 7:58 am |
|
|
|
Oke, ik heb op dit moment het bewijs dat het kan. Mijn ex en ik zijn nog hele goede vrienden. Alleen op het gebied van andere relaties, kan hij het soms moeilijk hebben. Maar hij weet wel veel van me en we zijn er graag nog voor elkaar.
|
|
 |
|
 |
|