| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ? Geplaatst: za feb 27, 2010 11:16 am |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ?
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ? Geplaatst: za feb 27, 2010 12:46 pm |
|
|
Haha.. ben je het zo zat?? 
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ? Geplaatst: za feb 27, 2010 12:47 pm |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8666 Woonplaats: Absurdistan
|
Ik heb er niet zoveel last van gelukkig bestaan er zinnigere tijdbestedingen zoals internet 
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ? Geplaatst: zo feb 28, 2010 10:05 am |
|
|
|
Haha.. ik heb het ook niet allemaal gevolgt. Meestal kijk ik de volgende dag even op internet of op teletekst wat de Nederlanders nou gedaan hebben. Ben vaak te moe geweest om 's avonds nog te volgen. Maar geloof dat gisteravond wel de slotavond was voor in ieder geval de Nederlanders. Dus misschien vandaag wel de officiele afsluiting?
|
|
 |
|
 |
|
Famous
|
Berichttitel: Re: Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ? Geplaatst: zo feb 28, 2010 12:12 pm |
|
|
Jaa, vanavond is het gelukkig allemaal afgelopen. Ik heb de laatste avonden gewoon schaatsen moeten kijken! Nou als er iets is wat slaapverwekkend is??? 
_________________ don't tOuch me B-ii-tch ; I'm FAMOUS
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Wanneer zijn de olympische spelen afgelopen ? Geplaatst: do maart 04, 2010 7:46 am |
|
|
|
He Bam.... pssttt. De spelen zijn nu afgelopen hoor, eigenlijk al sinds zondag. Alleen heb je al die huldigingen nog, dus alsnog veel oranjegekleurde televisie.
|
|
 |
|
 |
|