| Auteur |
Bericht |
|
Bambam
|
Berichttitel: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: di maart 09, 2010 2:57 pm |
|
 |
| :) |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8670 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Onderstaande bericht kreeg ik zojuist uit het datacentrum:
Vanacht gaan wij tussen 5 en 7 uur een spoed software upgrade uitvoeren op onze core routers. Deze werkzaamheden zijn nodig om de stabiliteit van ons netwerk te kunnen garanderen.
Tijdens deze werkzaamheden zal uw verbinding ongeveer 10 minuten verbroken worden. Hierna kunnen sommige connecties nog enige tijd instabiel zijn door het configureren van ons netwerk.
Onze excuses voor de late notificatie en het ongemak dat deze werkzaamheden zullen veroorzaken
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Banban
|
Berichttitel: Re: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: di maart 09, 2010 3:26 pm |
|
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:37 pm Berichten: 6764 Woonplaats: Limburg
|
|
heeft dat dan ookmetdestoringen op chat te maken?
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: di maart 09, 2010 3:50 pm |
|
 |
 |
Geregistreerd op: ma jul 09, 2007 10:33 pm Berichten: 8670 Woonplaats: Absurdistan
|
|
Bovenstaande heeft niets te maken met de huidige problemen...
_________________ Ik zeg maar zo, ik ben een chatjes Voor ieder probleem, zijn er meerdere goede oplossingen... 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: di maart 09, 2010 10:43 pm |
|
|
|
Ach wat jammer nou, ik wilde nou net rond die tijd even binnen fladderen vannacht.
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: di maart 09, 2010 11:53 pm |
|
 |
 |
|
Nu ik dat weet, zal ik ervoor zorgen dat de chat aanstaat Kusieflower... Ik wacht op je 
|
|
 |
|
 |
|
Kusieflower
|
Berichttitel: Re: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: wo maart 10, 2010 8:33 am |
|
|
Ja, had dat even eerder gezegt. Nu dacht ik dat de chat uit de lucht lag. Anders had ik echt wel even binnengefladderd.
|
|
 |
|
 |
|
Bambam
|
Berichttitel: Re: Vannacht valt er niets te chatten... Geplaatst: wo maart 10, 2010 12:26 pm |
|
 |
 |
|
Heb ik heel de nacht voor niets zitten wachten tot je kwam Met mijn ogen dicht, onder de dekens 
|
|
 |
|
 |
|