De vieste baan ooit

Niet meer piep en nog niet antiek
Post Reply
Bambam
:)

De vieste baan ooit

Post by Bambam » Sat Apr 12, 2008 10:53 am

Wat is de vieste baan die je ooit gehad hebt.

Ik denk dat het meest ranzige wat ik ooit gedaan had, samen met mijn oom die loodgieter is de meeste smerige karweitjes opknappen.

O.a. in studentenhuizen waar je de kastdeurtjes open deed en de kakkerlakken wegliepen en als je het kastdeurtje wilde sluiten dat je vingers daarna kleefde. Afwas die duidelijk weken niet schoon was gemaakt en dat vonden ze daar allemaal heel gewoon....

Ook wel in bejaardenhuizen samen met oom luiers uit afvoeren gehaald enz.. was ook niet zo'n supergersche baan.

Banban

Post by Banban » Sat Jun 14, 2008 12:32 pm

hmmmm......vieste baan die ik gehad heb?

eigenlijk geen, ja als je meetelt in de plastic verpakkeingen waar ik gewerkt heb rook het niet fris, maar heb er met collega's toch een leuke tijd gehad hoor. en dan neem je de stank er maar bij toch? :wink:

piet0507

Post by piet0507 » Sun Jun 15, 2008 9:06 am

mijn vieste baan is wel dat ik bij een riool bedrijf werk. bev , dat ik bij vd in haarlem waar een leiding van het toiletten een jaar stuk onder de vloer had geloost en dat we twee daagen met 5 man onder de vloer de strond weg moesten opruimmen en met karretjes op je buik er over heen moest om het naar de slang moest schuifen met wissers , en zo kan ik jullie nog meer vertellen :D maar ik bespaar jullie wel de detaais :roll:
ik zeg maar niets meer!!!!

Banban

Post by Banban » Sun Jun 15, 2008 9:50 am

zeer erkentelijk enjoviaal van je piet, mijn dank daarvoor :wink:

Karintjuh

Re: De vieste baan ooit

Post by Karintjuh » Tue Feb 04, 2014 3:57 pm

Pff, voor zover ik weet niet ;)
You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of.
You will never live if you are looking for the meaning of life.

Post Reply