klein begin voor een nieuw verhaal: mening graag, alles mag

Zelf geschreven verhalen, quotes, mooie teksten
Post Reply
wilco1989

klein begin voor een nieuw verhaal: mening graag, alles mag

Post by wilco1989 » Tue Apr 16, 2013 9:24 pm

Langzaam opende ik mijn ogen, ik keek om mij heen. Ik wist niet waar ik was maar om mij heen zag ik slechts een dun zandpad en een hoop dorren bomen. Mijn hoofd bonkte alsof er iemand met een hamer opgeslagen had. Langzaam begon ik mij te beseffen dat ik niet eens wist wie ik was. Mijn kleren zaten vol gaten en scheuren en mijn knie was volledig blauw. Ik probeerde op te staan, hoewel dit niet zonder pijn ging kon ik gelukkig nog lopen. Ik had geen flauw idee welke kant ik op moest, dus recht uit dacht ik maar.
Naar dik een uur gelopen, gewankeld en gestrompeld. Kwam ik aan bij een herbergje, wat er oud en verlaten uitzag. Het kwam mij bekend voor maar waarvan had ik geen flauw idee. Eventjes staarde ik en wilde er aan kloppen maar iets hield mij tegen. Een slecht voorgevoel, of misschien omdat ik niks meer wist gewoon angst. Uiteindelijk besloot ik om het herbergje voorbij te strompelen vanwege mijn voorgevoelens. Een kwartiertje later, kwam ik aan bij een winkelstraat. Er stond een groot bord van een lokale speelgoedwinkel wat mij even een beeld van het verleden liet doorschieten. Ik zag mijzelf er staan, met een ijsje zeurend aan mijn vader of ik een van die grote actiepoppen had. Hier moest ik wel vandaan komen, ergens zou hier mijn geheugen omhoog kunnen komen. Ik liep verder door de straat heen maar na de speelgoedwinkel kwam verder mij niks bekends meer voor. Ook de winkelstraat leek volledig uitgestorven.

Morpheus

Re: klein begin voor een nieuw verhaal: mening graag, alles

Post by Morpheus » Sat Sep 21, 2013 7:32 pm

Wanneer komt deel 2 Willie? :?:
Chatjes natuurlijk, waar anders!!

Karintjuh

Post by Karintjuh » Fri Sep 27, 2013 8:58 pm

Ooit op een dag ;p
You will never be happy if you continue to search for what happiness consists of.
You will never live if you are looking for the meaning of life.

wilco1989

Post by wilco1989 » Tue Apr 07, 2015 6:23 pm

Morpheus wrote:Wanneer komt deel 2 Willie? :?:

ik heb geen idee morph, geen idee:p

Post Reply